Bratislava 18. novembra 2021 (HSP/Foto:Archív HSP)

Starosta obce Dvory nad Žitavou Branislav Becík (Hlas-SD) na sociálnej sieti informoval o tom, že čelil podnetu od istej novinárky v súvislosti s tým, že pred časom sa rozhodol zabezpečiť liek ivermektín pre obyvateľov obce, ktorí oň mali záujem. Becík uviedol, že správy o tom, že čelí obvineniu nie sú pravdivé.

Ivermektin

Ilustračné foto

„Po dlhých týždňoch zháňania lieku Ivermektín som odovzdal prvú várku 500 kusov do ambulancie obvodnej lekárky v mojej obci. Som presvedčený, že tento liek by mal byť práve v ambulanciách obvodných lekárov, a nie v nemocniciach, ako plánuje vláda,“ informoval koncom februára na sociálnej sieti Branislav Becík.

Becík dnes upozornil na článok Hospodárskych novín o tom, že sa mal údajne dopustiť priestupku, keď na priamo zaobstaral pre občanov liek ivermektín používaný v liečbe ochorenia covid-19.

„S údivom som si prečítal príspevok v Hospodárskych novinách, že som bol obvinený z toho, ako som pomohol zadovážiť pre našich obyvateľov liek, ktorý vtedy povolil priamo minister zdravotníctva. Liek, s ktorým sa liečili aj niektorí vrcholoví politici. Liek, ktorý odborníci, čo s ním mali skúsenosti, vyhodnotili ako účinný proti korone,“ vysvetľuje starosta Becík.

Podľa jeho informácií ide podnet „jednej novinárky“, a preto ešte začiatkom roka musel vysvetľovať zabezpečenie lieku pre ľudí. „Stále tvrdím, že mimoriadne situácie si vyžadujú mimoriadne riešenia! Výsledok je, že nie som a ani som nikdy nebol z priestupku obvinený!“

Branislav Becík z Hlasu-SD preto položil otázku, na koho podnet potrebujú slovenské médiá permanentne klamať a zavádzať národ.

„Vždy som stál aj budem stáť za našimi obyvateľmi a to po všetkých stránkach! Pekný deň Hospodárske noviny,“ odkázal novinárom starosta Dvorov nad Žitavou.